تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر فرهنگ مسافرت

کدخبر : 27875

اخیراً در مطالعه‌ای مشخص شد تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر مسافرت بسیار زیاد است. مطالعه‌ای که توسط American Express انجام شد نشان داد که 48% از مسافران مقصد خود را بر اساس توانایی به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوهای زیبا در رسانه‌های اجتماعی انتخاب می‌کنند.

 

اخیراً در مطالعه‌ای مشخص شد تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر مسافرت بسیار زیاد است. مطالعه‌ای که توسط American Express انجام شد نشان داد که 48% از مسافران مقصد خود را بر اساس توانایی به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوهای زیبا در رسانه‌های اجتماعی انتخاب می‌کنند. این یافته به این معناست که جنبه بصری و "اینستاگرام‌پذیری" یک مکان به یکی از معیارهای اصلی انتخاب مقصد سفر تبدیل شده است.

طبق همین مطالعه، 75% مسافران از رسانه‌های اجتماعی برای الهام گرفتن و برنامه‌ریزی سفر استفاده می‌کنند. این پلتفرم‌ها منابع اصلی الهام‌بخش برای مسافران هستند و نقشی بزرگ‌تر از توصیه‌های دوستان و خانواده یا رسانه‌های سنتی دارند. تحقیقات دیگر نیز این روند را تأیید کرده‌اند، به طوری که بسیاری از مسافران به نظرات و تجربیات بلاگرها و اینفلوئنسرها اعتماد می‌کنند.

 

 

 
 
 
 
ویدیوهای مرتبط
دیدگاه ها